woensdag 29 maart 2017

#29 weken zwanger

Bijna 30, de laatste 10 weken staan voor de deur. Of misschien minder, wie weet! Het begint spannender te worden nu het zo dichtbij komt. We kijken er zo naar uit!

Papa fantaseert vrolijk over hoe hij je binnenkort in zijn armen heeft, over hoe je 's morgens tussen ons in bed ligt, over de wandelingen die we zullen maken en ons eerste reisje in de zomer.
Mijn hart loopt over van liefde. Hoe ik hem bezig hoor, hoe hij al schrik heeft voor je toekomstige vriendjes later, hoe ik hem nu al zie stralen.
Ik kijk vooral enorm uit naar het eerste moment dat ik je eindelijk in mijn armen heb. Je bent zo dichtbij en toch nog zo onbereikbaar. Ik leef op een roze wolk, dagdromend over hoe je eruit zal zien, hoe je zal zijn, hoe we als gezinnetje zullen zijn.

En toch... blijf ik vreemd opkijken wanneer mama's me vertellen dat ik van mijn buik moet genieten omdat ze het missen. De comfortabele periode is duidelijk passé, ik heb er wel van kunnen genieten. De eerste schopjes, dat kleine buikje dat nog niet in de weg zat, die tonnen energie.

Van de schopjes geniet ik nog steeds, hoewel ze me soms een stevige stamp tegen mijn ribben kan geven of me 's nachts kan wakker houden. Ze lijkt te reageren op muziek en aanrakingen, ook wel een bijzonder gevoel.
Mijn eetlust begint te minderen, heb buiten 's morgens voor de rest van de dag niet veel honger meer.  Wel heb ik veel zin in fruit, chocolade (die er met de repen in gaan) en fruittaart met pudding. Mensen die me goed kennen weten dat ik letterlijk kon kokhalzen van pudding.
Ook heb ik al enkele weken vrij snel last van mijn rug en sinds enkele dagen enorme bandenpijn. En oh, wat wou ik dat ik overal een toilet met me kon meesleuren.
Maar toch ook een leuke verandering, sinds mijn zwangerschap heb ik totaal geen last meer gehad van mijn allergieën.

Vandaag zijn we het snoepgoed gaan ophalen om haar doopsuiker in orde te maken, toch ook iets wat niet op 1 - 2 - 3 beslist was. Uiteindelijk hebben we het snoepgoed hier besteld. Wanneer ik met vragen zat, werden ze binnen de dag beantwoord en van de volledige service zijn we echt enorm tevreden. Ik heb ook voor hen gekozen omdat je volledig je eigen kleurencombinaties kan maken voor het snoep. En het snoep is trouwens ook super lekker! We kwamen perfect toe met de hoeveelheden die zij ons hadden aangeraden. Nu de potjes gevuld zijn, kunnen we vanavond verder sukkelen met het maken van de strikjes tijdens TEMPTATION!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten